Etätuki
Onko sinulla huolenpitosopimus ja tarvitset apua laitteesi kanssa? Soita tekniseen tukeemme numeroon 040 709 9980.
Huom! Pidä ostokuitti lähettyvillä varmennusta varten.
Teknisen tuen aukioloajat:
Arkisin klo 9.00 - 20.00
Lauantaisin klo 10.00 - 16.00
Etätuki: tukea helposti ja nopeasti
Soittaessasi meille pääset keskustelemaan asiantuntevan teknikkomme kanssa. Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoa ongelmia aiheuttavasta laitteesta riippuen. Onko kyseessä tietokone, tabletti tai älypuhelin? Siinä tapauksessa voimme auttaa sinua joko etäyhteyden välityksellä tai ilman. Etäyhteyttä käytettäessä muodostamme yhteyden laitteeseesi ja ratkaisemme ongelmat etänä.
Vai onko ongelmia aiheuttava laite televisio? Mobiilisovelluksen ja älypuhelimen kameran avulla teknikkomme voi nähdä kaiken, mitä sinäkin näet. Kuvaamalla televisiotasi voimme esimerkiksi näyttää sinulle paikan, minne kaapeli tulee kytkeä. Helppoa, nopeaa ja turvallista!Erittäin turvallinen
Kaikki kommunikointi tapahtuu älypuhelimen kautta ja samoja kehittyneitä salauksia hyödyntäen, joita pankitkin käyttävät. Palvelua tarjoavat vain valtuutetut henkilöt, joilla on täysi vaitiolovelvollisuus. He voivat tarjota palvelua ainoastaan silloin, kun he ovat fyysisesti läsnä toimitiloissamme. Gigantti tarkkailee ja hallitsee kaikkia toimenpiteitä tarkasti.
Näet selkeästi, että yhteys laitteeseesi on muodostettu. Kun etäyhteys päättyy, kukaan ei voi enää aukaista yhteyttä laitteeseesi ilman uutta koodia, joka syötetään laitteesi kautta.
Etätuella on yleiskuva ongelmista, joita et näe itse
Etätuen avulla huoltoteknikot saavat enemmän tietoa, kuin mitä yksityishenkilö voi tarjota. Kun kyseessä on esimerkiksi älypuhelin, he näkevät välittömästi akun varaustason, laitteen lämpötilan ja käytetyn tallennustilan sekä RAM-muistin. Näin ollen teknikkomme löytävät ratkaisuja nopeasti. Monet ongelmat johtuvat ohjelmistosta ja voidaan siten useasti ratkaista.
Teknikoillamme on käytössä myös muita työkaluja, joiden avulla esimerkiksi laitteesi akku voidaan optimoida ilman fyysisen huollon tarvetta.
Etätuki voidaan ostaa erikseen
Etätuki sisältyy kaikkiin huolenpitopalveluihin, mutta palvelu voidaan ostaa myös erikseen jo käytössä oleviin laitteisiin. Toisin sanoen tietokoneesi tai älypuhelimesi ei tarvitse olla uusi tai hankittu Gigantista.
Minkä laitteiden kanssa etätukea voidaan käyttää?
Etätuki on tarkoitettu kaikille älypuhelimille, tietokoneille, tableteille, Chromebookeille sekä televisioille. Etätuki vaatii toimiakseen internet-yhteyden sekä pienen yhteyssovelluksen, jonka latauslinkin lähetämme sinulle tekstiviestitse.