Palvelut ja lisävarusteetPalvelutTukipalvelutTukipalvelut yrityksillePuhelimen tukipalvelu | Yrityksille
Mitä puhelimen tukipalvelu sisältää?
Puhelimen ollessa uusi:
- Yrityksen uuden puhelimen asennus (Android-puhelimille ja iPhonelle).
- Tuotepakkauksen purku ja laitteen ulkoinen tarkastus.
- Puhelimen alkuasetus ja käyttöönottoasennus (suoritetaan myymälämme palvelupisteessä):
- Suojausasetusten määritys.
- Mobiilidatan käyttöasetusten määritys.
- SIM-kortin asennus.
- Eri lisätarvikkeiden asennus, kuten Screensmart -näytönsuoja, suojakotelo (lisätarvikkeet myydään erikseen).
- Tiedonsiirto vanhasta puhelimesta uuteen.
- McAfee Live Safe -viruksentorjunta ja VPN yrityksille:
- McAfee VPN suojaa laitteen etätyöskentelyn ja matkojen aikana.
- McAfee Live Safe -paketti suojaa yksityisyyden, identiteetin ja laitteet.
- Suojattu Jottacloud Business -pilvitallennus:
- Kaikki tiedot tallennetaan Norjassa – maailmanluokan tietosuoja.
- Sisältää 500 Gt:n tallennustilaa kahdelle käyttäjälle.
- Kaksinkertainen todennus lisää käyttöturvallisuutta.
- Synkronoi kaikki asiakirjat laitteiden välillä.
- Yhteensopivuus: Microsoft, Mac, Android ja iPhone.
Puhelimen ollessa käytössä:
- Rajaton tuki myymälässämme sijaitsevissa palvelupisteissä (voimassa sopimuskauden aikana).
- Gigantti Technical HelpDesk -palvelun tarjoama rajaton etätuki tarvittaessa (voimassa sopimuskauden aikana):
- RemoteFix-sovelluksen kautta saat avun suoraan näytöllesi.
- RescueLens-sovelluksen kautta tukipalvelumme teknikko hyödyntää puhelinyhteyttä avun tarjoamiseen. Kätevä, kun sinulla on yhteysongelmia.
Tietokoneen tukipalvelu voidaan ostaa Gigantti-myymälöissä. Löydä lähin myymälä.
Haluatko puhua yritysmyyjämme kanssa?
Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää! Täytä alla oleva yhteydenottolomake ja ammattitaitoiset yritysmyyjämme ottavat sinuun yhteyttä. Autamme sinua löytämään oikeat tuotteet tarpeisiisi yrityksen toimialasta tai koosta riippumatta.