AsiakaspalveluGigantti Oy Ab- Liiketoiminnan myyntiehdot
Gigantti Oy Ab- Liiketoiminnan ostoehdot (yritysmyynti)
Yksityisasiakkaan ostoehdot löydät täältä.
1. Yleistä
1.1. Näitä ehtoja (”Myyntiehdot” tai ”Sopimus”) sovelletaan kaikkiin liiketoimintaostoihin (”B2B”) yritykseltä Gigantti Oy Ab, joka on Suomi osakeyhtiö ja Y-tunnus on 1523846-8 (tästedes ”Myyjä” tai ”me”).
1.2. Ostaessasi tuotteita tai palveluita meiltä ymmärrät, että suoritat oston yritystoimintaan liittyvänä toimintona ja liiketoimintatarkoituksissa. Liikeasiakkaana meiltä tekemäsi ostot eivät nauti samaa suojaa, jota annetaan kuluttajille soveltuvien kuluttajansuojalakien tai ostolakien puitteissa.
1.3. Teemme liiketoimintaa ainoastaan näiden Myyntiehtojen puitteissa. Kaikki muut ehdot hylätään, mukaan lukien yksittäisten ostomääräystesi sisältämät ehdot. Meillä ei ole velvollisuutta hyväksyä mitään meiltä tekemääsi tilausta tai tarjota sinulle luottoa.
1.4. Tuotteet ja palvelut riippuvat saatavuudesta, ja ne voivat myös poiketa mainostetuista. On sinun yksinomaisella vastuullasi määrittää tilattujen tuotteiden tai palveluiden soveltuvuus. Meillä ei ole mitään vastuuta taata tällaista soveltuvuutta. Ymmärrät, että meillä ei ole vastuuta koskien ohjeita tai neuvoja, joita sinulle on tarjottu tuotteiden tai palveluiden tilauksen yhteydessä.
1.5. Vaikka pyrimme suorittamaan kohtuullisia tarkastuksia virheiden välttämiseksi, huomaathan silti, että pidätämme oikeuden peruuttaa sellaiset tilaukset tai kieltäytyä sellaisista tilauksista, joita on tarjottu väärin tiedoin tai hinnoin verkkosivuillamme tai muissa kanavissa. Pidätämme lisäksi oikeuden perua tilaukset, jotka on tarkoitettu jälleenmyyntiä varten. Tarjoustuotteita 1kpl/asiakas ellei toisin mainita.
1.6. Emme solmi kanssasi mitään Sopimusta ennen kuin olemme lähettäneet tilauksesi ja saat tilausvahvistuksen. Virheen tapahtuessa tarjoamme sinulle seuraavat vaihtoehdot: (i) voit peruuttaa tilauksesi ja saada ennakkoon maksetut rahasi takaisin; ja/tai (ii) voit tehdä tilauksen uudelleen oikein hinnoin/ehdoin.
2. Yritystili
2.1. Yritystili on erillinen Gigantin tarjoama palvelu. Yritystili on suunniteltu tarjoamaan yrityksille pääsy palveluihin, jotka mukauttavat, yksinkertaistavat ja parantavat ostoprosessia.
Palveluihin kuuluvat:
- Yritykselle oma osoitekirja ja täydellinen tilaushistoria laskun maksumahdollisuudella.
- Useita erityyppisiä rooleja, jotka mahdollistavat käyttäjäoikeuksien personoinnin yrityksen sisällä.
-Järjestelmänvalvojatilillä voidaan esimerkiksi luoda suosikkituotteista luetteloita, jotka voidaan jakaa muun yrityksen kanssa.
- Asiakas ja asiakkaan rekisteröidyllä yritystilillä olevat työntekijät saavat myös asiakkaan yritykseen räätälöityjä tarjouksia.
2.2. Kun Asiakkaan työntekijä rekisteröi yritystilin Giganttiin, Giganttiin on käytettävä tiettyjä tietoja, mukaan lukien tiliin, yritykseen ja käyttäjien käyttäytymiseen liittyvät henkilötiedot. Tämä on tarpeen, jotta Gigantti pystyy tarjoamaan Asiakkaalle ja Asiakkaan työntekijöille Yritystilin tarjoamia palveluita, mukaan lukien asiakkaan yritykselle räätälöidyt tarjoukset ja hinnat. Jos Asiakkaan työntekijöillä on myös yksityinen tili Gigantissa, Gigantti kokoaa Gigantilla olevat tiedot työntekijästä eri tilien välillä parantaakseen työntekijän asiakaskokemusta sekä yritys- että yksityisasiakkaana.
2.3. Lisätietoja siitä, kuinka Gigantti turvaa Asiakkaan työntekijöiden yksityisyyden, on Giganttiin tietosuojakäytännössä.
3. Hinnat ja maksaminen
3.1. Mainostetut ja muuten ilmoitetut hintamme eivät sisällä arvonlisäveroa (”ALV”). Tavaroiden ja palveluiden hinnat voivat olla muuttuneet silloin, kun teet tilauksesi. Varmista, että hinta sisältää kaikki ostokset ennen tilauksesi lähettämistä.
3.2. Hyväksymme maksut pankkisiirrolla tai useimmilla pankki- ja luottokorteilla. Veloitamme luotto- ja pankkikorttimaksut tilauksen yhteydessä. Hyväksymme myös käteisen, mutta vain tietyillä maksupaikoilla kivijalkaliikkeissämme.
3.3. Luotolla ostetut tavarat tai palvelut tulee maksaa 14 päivän kuluessa laskumme päivämäärästä ellei ole erikseen sovittu poikkeavista maksuehdoista. Voimme peruuttaa luottomaksuvaihtoehdon milloin tahansa ja mistä tahansa syystä.
3.4. Jos et maksa laskuasi eräpäivään mennessä, me pidätämme oikeuden vaatia kaikkia erääntyneitä maksuja maksettavaksi muiden meille saatavilla olevien oikeuksien tai oikeussuojakeinojen lisäksi.
3.5. Voimme jakaa asiakkaiden luottohistoriatietoja soveltuvien luottolaitosten kanssa. Pidätämme myös oikeuden suorittaa luottotarkastuksia soveltuvan luottolaitoksen kanssa jos myönnämme sinulle luottoa sekä oikeuden todentaa luottokortin haltijan tai toimitusosoitteen tietoja.
3.6. Me olemme ostettujen tavaroiden omistajia siihen saakka, kunnes olet maksanut ne kokonaan sekä muut mahdollisesti avoimet sopimuksiin tai järjestelyihin kuuluvat maksut. Epäselvyyksien välttämiseksi pidätämme takauksen maksamattomista ostoksista (myyntipantti). Tämä muodostaa yksilöllisen perustan velkojen perinnälle, joka antaa meille oikeuden vedota soveltuviin viranomaisiin irto-omaisuuden palautusta koskevan päätöksen saamiseksi ja toimeenpanemiseksi.
3.7. Kunnes omistusoikeus siirtyy sinulle, sinulla on velvollisuus: (i) säilyttää tavaroita erillään ja meille kuuluviksi tunnistettavina; (ii) olla poistamatta mitään brändi- tai tunnistemerkintöjä; (iii) säilyttää tavaroita vakuutettuina menetystä, vaurioita tai tuhoutumista vastaan niiden täyttä arvoa vastaavasti; (iv) pidättäytyä myymästä, siirtämästä, veloittamasta tai kiinnittämästä tuotteita tai myöntämästä mitään panttia niitä vastaan. Tätä sovelletaan kaikkiin meidän sinulle lähettämiin tavaroihin sekä kaikkiin rahoihin, joita ollaan velkaa kauppaan liittyen.
3.8. Soveltuvan korkolain ja tavaroiden takaisinperintää koskevan lain mukaisesti me tulemme käyttämään laillista oikeuttamme veloittaa korkoa ja korvausta kaikista eräpäivään mennessä maksamattomista laskuista.
4. Toimitus
4.1. Veloitamme toimitusmaksun kaikista tilauksista. Arkipäivisin ennen kello 14:00 tehdyt tilaukset käsitellään tavallisesti samana päivänä. Viikonloppuisin tai juhlapyhinä tehdyt tilaukset käsitellään tavallisesti seuraavana arkipäivänä. Varastossa olevat tavarat toimitetaan tavallisesti kahden päivän kuluessa käsittelystä. Normaali toimitus tarkoittaa toimitusta pohjakerroksessa olevaan vastaanottoon tai varastoon. Kerrothan meille etukäteen erityisistä toimitusvaatimuksista – näistä peritään ylimääräinen maksu.
4.2. Teemme parhaamme toimittaaksemme tavarat kanssasi sovittuna aikana, mutta emme ota vastuuta myöhäisistä toimituksista. Ryhdymme kohtuullisiin toimiin ilmoittaaksemme viivästyneistä toimituksista ja sopiaksemme uuden toimitusajan.
4.3. Jos tavarat eivät saavu tai ovat epätäydellisiä tai vaurioituneita, sinun tulee tehdä valitus Asiakaspalveluun (katso yhteystiedot kohdasta 55 alta) 14 päivän kuluessa saapumisesta tai odotetusta toimitusajasta.
4.4. Riski siirtyy sinulle toimituksen yhteydessä EXW Incoterms 2010 mukaan. Toimituksen jälkeen sinulla on vastuu tavaroiden suojaamisesta ja vakuuttamisesta katoamista, vaurioita tai tuhoutumista vastaan.
5. Peruutus, palautukset ja virheet
5.1. Et voi peruuttaa lähetettyä tilausta sen jälkeen, kun tavarat on lähetetty, ellei valtuutettu edustajamme ole tähän suostunut kirjallisesti.
5.2. Emme tarjoa mitään henkilökohtaista takuuta sinulle myydyille tuotteille. Katso valmistajien takuut kohdasta 6.
5.3. Ostoissa, joissa Gigantti on myyjä, myönnetään 30 päivän palautusoikeus ja rekisteröidyille yritysasiakkaille 50 päivän palautusoikeus avaamattomille tuotteille. Avatulle tai kokeillulle tuotteelle myönnetään 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske Marketplace tuotteita. Tuo mukanasi tuote myyntipakkauksessa, sekä kuitti myymälään palautusoikeuden sisällä tilaamasi tuotteen tai sen ensimmäisen toimituserän vastaanottamisesta, niin saat helposti ja mutkattomasti rahasi takaisin ostoksesta. Tuotteen on oltava myyntipakkauksessa, myyntikuntoinen ja myyntipakkauksen tarvikkeet ja kaupanpäälliset tulee palauttaa tuotteen mukana.
Palautusta ei hyväksytä ilman tuotteen alkuperäistä myyntipakkausta, ei koske suuria kodinkoneita, kuten pyykinpesukonetta.
Katso “avointen ostosääntöjen” viimeisin versio verkkosivustoltamme (https://www.gigantti.fi/cms/palautusoikeus/nain-gigantin-palautusoikeus-toimii/). B2B-ostoihin sovelletaan erityssääntöjä sekä rajoituksia.
5.4. Varmista tuotteita palauttaessasi, että olet varmuuskopioinut ja/tai poistanut tietosi soveltuvin osin. Emme ole vastuussa laitteille jääneistä tai menetetyistä tiedoista. Tätä poikkeusta ei voida rajoittaa millään sopimuksella tai mistään syystä. Epäilysten välttämiseksi yksikään työntekijämme ei saa ottaa vahinkovastuuta koskien tietojen menetyksiä.
5.5. Emme hyväksy erityisten tai mukautettujen tavaroiden, kulutustarvikkeiden, avattujen pakettiohjelmistojen, esiladattujen/ladattujen ohjelmistojen lisenssien tai ennakkoon peruuttamattomiksi tai palauttamattomiksi hyväksymiesi tuotteiden palautuksia. Näitä rajoituksia ei sovelleta viallisiin tai puutteellisiin tuotteisiin.
5.6. Jos olet tyytymätön tarjoamiimme palveluihin, sinun tulee ilmoittaa meille tästä viipymättä kirjallisesti (ja joka tapauksessa 30 päivän kuluessa palveluiden suorittamisesta), jolloin ainoa vastuumme on puutteellisten palveluiden uudelleen tarjoaminen.
5.7. Rajoittamatta muita tämän Sopimuksen ehtoja, tässä Palautukset ja virheet -osiossa mainitut oikeussuojakeinot ovat ainoat ja yksinomaiset keinosi koskien meidän sinulle tarjoamien tuotteiden ja palveluiden ongelmia.
6. Takuu
6.1. Kaikkiin myymiimme tuotteisiin sisältyy valmistajan takuu. Huomaathan, että me emme tarjoa mitään omia takuita, ja että kaikki muut suorat tai epäsuorat takuut ja edustukset on täten suljettu pois lain sallimassa maksimilaajuudessa.
6.2. Saatamme olla halukkaita myymään sinulle ylimääräisen täydennysvakuutuksen valmistajan takuun lisäksi. Huomaathan, että kodinkoneiden tai kotikäyttöön suunniteltujen laitteiden käyttö kaupallisiin tarkoituksiin voi aiheuttaa niiden valmistajan takuun purkautumisen.
7. Poistotuotteet - B-luokan tuotteet
7.1. Saatamme joskus tarjota alennuksella tiettyjä tuotteita, jotka ovat käytettyjä tai avattuja, joista puuttuu osia tai joiden pakkaukset ovat vaurioituneet (”B-luokan tuotteet”). Jotkin B-luokan tuotteet voivat olla myös korjattuja.
7.2. Tietoja B-luokan tuotteista löytyy niihin liittyvältä verkkosivustolta. Emme takaa B-luokan tuotteiden kuvauksissa olevien tuotteita koskevien tietojen tarkkuutta.
7.3. B-luokan tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat, eikä niille myönnetä muita kuin mahdollisesti jäljellä olevia valmistajien takuita (mikäli sovellettavissa).
8. Ohjelmisto
8.1. Ohjelmistoon, joka on myyty erikseen tai yhdessä tuotteen kanssa, pätevät ohjelmiston toimittajan ehdot. Asiakas saa rajoitetun oikeuden käyttää ohjelmistoa. Asiakas ei voi hankkia mitään muita oikeuksia, sisältäen tekijänoikeuksia tai mitään muitakaan ohjelmiston oikeuksia.
9. Lahjat ja puhelinkeskustelut
9.1. Tarjoamme joskus lahjoja promootiotarkoituksissa. Kerrothan meille, jos et halua saada tällaisia lahjoja.
9.2. Valvomme tai tallennamme puhelinkeskusteluja joskus koulutus- ja turvallisuustarkoituksissa. Ostaessasi tuotteita tai palveluita meiltä annat suostumuksesi tällaiseen valvontaan tai tallennukseen.
10. Keskeyttäminen ja purku
10.1. Voimme peruuttaa tavaroiden tilauksia ja/tai keskeyttää palveluiden tarjoamisen tai purkaa nämä välittömästi (ilman korvausvelvollisuutta sinua kohtaan) jos jokin seuraavista toteutuu: - et suorita erääntyneitä maksuja;
- tarjoat vääriä tai harhaanjohtavia tietoja;
- olet maksukyvytön;
- olet rikkonut tätä Sopimusta aineellisella tavalla;
- soveltuva leasing-yhtiö vetoaa peruutusehtoihin, jotka on merkitty sinun ja kyseisen yhtiön väliseen leasing-sopimukseen.
11. Vastuun rajoitukset ja ylittämätön este
11.1. Hyväksymme viallisten tuotteiden palautukset 14 päivän ajan toimituspäivästä laskien, (katso kohta 12) ja vastuumme rajoittuu tavaroiden korjaamiseen tai korvaamiseen sekä puutteellisten palveluiden uudelleen tarjoamiseen.
11.2. Hylkäämme kaikki vastuut (ja täten suljemme ulos kaikki vastuut) erityisistä, epäsuorista tai johdannaisista vahingoista tai voittojen, tulojen ja toivottujen säästöjen menetyksistä, tietojen menetyksistä tai korruptiosta sekä liikearvon, liiketoiminnan tai maineen menetyksistä tai heikkenemisestä (ja joka tapauksessa sisältäen sekä suorat että epäsuorat menetykset riippumatta aiheutumisen tavoista, mukaan lukien sopimusrikkomukset ja laiminlyönnit).
11.3. Rajoittamatta sitä, mitä kohdassa 35 yllä on sanottu, vahinkovastuumme sinulle koskien aineellisen omaisuuden vahinkoja, jotka johtuvat meidän tai työntekijän, edustajan tai alihankkijan suorasta huolimattomuudesta, rajoittuvat suuruudeltaan summaan 2.000.000 € koskien mitä tahansa yhtä tapahtumaa taikka liittyvien tapahtumien sarjaa.
11.4. Suurin yhteisvahinkovastuumme sinua kohtaan tämän Sopimuksen puitteissa olkoon rajoitettu siihen arvoon, joka on vaatimuksen muodostavien tuotteiden tai palveluiden yhteisarvo.
11.5. Emme ota vastuuta sellaisista toimitusten viivästymisistä, vioista tai suoritusten epäonnistumisista, jotka aiheutuvat kohtuullisen hallintamme ulkopuolella olevista ylittämättömistä esteistä (”Force Majeure”).
12. Lainvalintalausekkeet
Laki
12.1. Tähän Sopimukseen sekä sen puitteissa tehtyihin muihin Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Suomen lain niitä kohtia, joiden soveltaminen johtaisi muun maan lakien soveltamiseen, ei noudateta. Kaikki sopimuksesta aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomessa. (perustuen joko sopimuksellisiin tai muihin oikeuksiin ja velvollisuuksiin).
Luopuminen
12.2. Kummankaan osapuolen tämän Sopimuksen ehtojen täytäntöönpanoa koskeva kärsivällisyys, viivästys tai sallivuus ei rajoita kyseisen osapuolen oikeuksia, eikä mikään sen Sopimuksen rikkomusta koskeva oikeuksista luopuminen muodosta mitään tulevaa sopimusrikkomusta koskevaa oikeuksista luopumista, eikä mikään oikeus, valtuutus tai oikeussuojakeino, jonka tämä Sopimus myöntää kummalle tahansa osapuolelle, sulje ulkopuolelleen mitään muuta oikeutta, valtuutta tai oikeussuojakeinoa, ja jokainen tällainen oikeus, valtuutus taikka oikeussuojakeino olkoon kumulatiivinen.
Suhde
12.3. Mikään tässä Sopimuksessa oleva ei muodosta osapuolten välistä yhteisyritystä tai kumppanuus- tai edustussuhdetta. Paitsi sikäli kun tämän Sopimuksen puitteissa on erikseen valtuutettu, kummallakaan osapuolella ei ole valtuutta myöntää luottoa, suorittaa edustusta tai antaa mitään sopimusvaltuuksia toisen osapuolen puolesta. Asiakkaan työntekijöitä ei katsota meidän työntekijöiksemme tämän Sopimuksen takia taikka tämän Sopimuksen velvoitteiden suorittamisen takia.
Tietosuoja
12.4. Käsittelemme henkilötietoja asiakkaiden tilausten käsittelyn yhteydessä. Tässä yhteydessä sekä asiakas että me määritämme käsittelyn tarkoitukset ja keinot, jolloin olemme kumpikin erillisiä rekisterinpitäjiä. Osapuolten tulee noudattaa tietosuojalainsäädännön heille asettamia velvollisuuksia käsitellessään tietoja ehtojen mukaisesti, eikä kummallakaan osapuolella ole vastuuta toista osapuolta kohtaan tietosuojasäädösten noudattamisen suhteen. Koska molemmat osapuolet katsotaan rekisterinpitäjiksi ei tietosuojasopimusta vaadita.
Erotettavuus
12.5. Vaikka jokin tämän Sopimuksen ehto kokonaisuudessaan tai osittain osoittautuisi laittomaksi tai toimeenpanokelvottomaksi, muut tämän Sopimuksen ehdot ja kyseisen ehdon muut osat säilyvät kokonaan voimassa.
Kolmansien osapuolten oikeudet
12.6. Myyntiehdot eivät muodosta tai myönnä mitään oikeuksia tai etuja, joita niihin kuulumattomat osapuolet voisivat toimeenpanna.
Luovutus ja alihankinta
12.7. Et voi luovuttaa tämän Sopimuksen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi ilman meidän etukäteistä kirjallista suostumusta. Me voimme luovuttaa omia oikeuksiamme ja velvollisuuksiamme kolmannelle osapuolelle ilmoittamalla siitä sinulle kirjallisesti etukäteen.
12.8. Meillä on oikeus käyttää alihankkijoita suorittamaan Sopimuksen mukaisia velvoitteita kokonaan tai osittain. Tämän Sopimuksen mukainen vastuu alihankkijoiden toimista ja puutteista pysyy meillä.
Koko Sopimus
12.9. Tämä Sopimus sekä meidän sinulle toimittamat sopimusasiakirjat muodostavat asiaan liittyvien osapuolten välisen koko sopimuksen. Paitsi sikäli kun tässä Sopimuksessa erikseen mainitaan, se korvaa ja purkaa kaikki aiemmat sopimukset, ilmoitukset, edustukset, yhteisymmärrykset, neuvottelut ja keskustelut joita osapuolten välillä on käyty, joko suullisesti tai kirjallisesti.
12.10. Jokainen osapuoli ymmärtää ja hyväksyy, että tämän Sopimuksen osapuoleksi ryhtyessään se ei nojaa mihinkään lausuntoon, edustukseen, takuuseen tai yhteisymmärrykseen, joka on tehty ennen tätä Sopimusta, paitsi sikäli kun tällainen aiempi sitoumus on sisällytetty tähän Sopimukseen. Jokainen osapuoli hyväksyy, että tämän Sopimuksen osapuoleksi ryhtyessään se ei ole nojannut mihinkään tätä Sopimusta edeltävään lausuntoon (eikä sen tähän Sopimukseen sitoutuminen ole aiheutunut mistään tällaisesta lausunnosta).
Muutokset
12.11. Tämän Sopimuksen muutokset eivät ole voimassa ellei niitä ole hyväksytty kummankin osapuolen valtuutetun edustajan puolesta kirjallisesti.
12.12. Pidätämme oikeuden Myyntiehtojen muutoksiin ajoittain, jolloin myös päivitämme Myyntiehdot verkkosivustollamme. Aina kun teet tilauksen verkkosivustomme kautta, sinun katsotaan hyväksyneen ehtojen viimeisimmän ja ennen tilaustasi sinulle näytetyn version. Viimeisin Myyntiehtojen versio on saatavilla verkkosivustollamme (https://www.gigantti.fi/yritysmyynti/ostoehdot).
Huomautukset
12.13. Kaikki tämän Sopimuksen puitteissa vaaditut huomautukset tulee tehdä englannin kielellä ja lähettää vastaanottavan osapuolen osoitteeseen tai muuhun sellaiseen osoitteeseen, josta toiselle osapuolelle on ilmoitettu tämän kohdan 50 mukaisesti, ja ne on toimitettava henkilökohtaisesti, kirjattuna kirjeenä tai vastaavalla tavalla. Ellei niitä toimiteta henkilökohtaisesti (jolloin ne katsotaan vastaanotetuiksi toimituksen yhteydessä), ne katsotaan vastaanotetuiksi kolmen arkipäivän kuluttua lähetyksestä.
12.14. Kaikki huomautukset tulee osoittaa alla kohdassa 56 mainittuun osoitteeseen oikeudellisen neuvonantajan tiedoksi.
Suoritusaika
12.15. Teemme aina parhaamme, jotta kanssasi sovitut tuotteiden ja palveluiden toimitusajat voitaisiin toteuttaa. Ajan ei kuitenkaan katsota olevan olennaista. Ryhdymme kohtuullisiin toimiin ilmoittaaksemme sinulle, että suorituksemme on viivästynyt mistä tahansa syystä.
12.16. Meillä ei ole vastuuta sinulle silloin, kun sopimuksemme suorittaminen viivästyy omista toimistasi tai puutteistasi johtuen, tai työntekijöidesi, edustajiesi tai alihankkijoidesi vastaavista toimista tai puitteista johtuen.
Tekijänoikeudet
12.17. Me (ja/tai lisenssinhaltijamme) säilyttävät kaikki oikeudet, omistukset ja edut koskien kaikkia tämän Sopimuksen puitteissa sinulle toimitettujen tavaroiden, ohjelmistojen tai palveluiden tekijänoikeuksia. Kaikki palveluiden tarjonnan yhteydessä muodostuneet tekijänoikeudet katsotaan meidän ja/tai meidän lisenssinhaltijoidemme omaisuudeksi.
Marketplace ostoehdot
Gigantin yhteistyö uusien Partnereiden kanssa tarjoaa entistä laajemman tuotevalikoiman Gigantin nettikaupassa, gigantti.fi. Marketplace tarjoaa tuotteita, joita ei ole aikaisemmin Gigantin tuotevalikoimasta löytynyt. Gigantti Marketplace tarjoaa kattavamman tuotevalikoiman, korkealaatuiset tuotteet sekä turvalliset ja tutut Gigantin maksuratkaisut.
Yksi kauppapaikka, jossa on useita myyjiä ja ostosopimuksia:
Mikäli ostat Marketplace-tuotteita usealta toimittajalta, solmit useita erillisiä ostosopimuksia - esimerkiksi yhden Gigantin ja toisen yhteistyökumppaneidemme kanssa.
Mikä on Partneri?
Partneri on tavarantoimittaja, joka tarjoaa tuotteitaan Gigantti Marketplacessa. Marketplace Partnerimme ovat tarkkaan valittuja toimijoita, joiden tarjoamat tuotteet ja palvelut täyttävät asettamamme korkeat vaatimukset. Kaikki Marketplace Partnerit ovat sitoutuneet noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä.
Mistä tiedän, onko tuotteen myynyt Gigantti vai Partneri?
Jos tuotteen myy joku partnereistamme, löydät tätä koskevat tiedot tuotesivulta, ostoskorista ja tilausvahvistuksesta, jossa tuote on merkitty Partnerin myymäksi.
Mitä se tarkoittaa minulle, jos tuotteen myy Partneri?
Siinä tapauksessa Partneri (ei Gigantti) on se, jonka kanssa teet sopimuksen ja Partneri on yksin vastuussa sopimuksen noudattamisesta. Gigantti toimii vain välittäjänä sinun ja tavarantoimittajan välillä.
Tämä tarkoittaa, että Partneri on vastuussa tilauksen toimituksesta kuluttajalain vaatimalla tavalla. Sinun on siksi aina otettava yhteyttä suoraan tavarantoimittajaan eli Partneriin (ei Gigantti), mikäli sinulla on kysyttävää tilauksestasi, toimituksestasi tai haluat palauttaa tuotteen. Huomioi myös, että Partnereilla voi olla yksittäisiä ehtoja, jotka koskevat näiden myyntiehtojen lisäksi. Jokaisen Partnerin ostoehdot näkyvät ostoskorissa ja verkkosivustolla.
Miten otan yhteyttä Partneriin?
Ota yhteyttä Partneriin kirjautumalla verkkokauppaamme sähköpostiosoitteellasi ja avaamalla tilaushistoriasi. Hae tilaus ja valitse "Ota yhteyttä Partneriin". Kirjoita sitten viestisi ja paina "Lähetä". Kun olet lähettänyt viestin Partnerillemme, sinulle lähetetään vahvistus sähköpostitse. Saat vastauksen Partneriltamme noin viikon kuluessa. Jos vastauksen saamiseen kuluu kauemmin kuin viikko, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli katsot sen olevan tarpeellista. Löydät myös Partnerin yhteystiedot sen verkkosivuilta tai tuotesivulla olevan linkin ja tilausvahvistuksen kautta.
13. Yhteystiedot
13.1. Asiakaspalvelu:
Puh: 020 321 321
Ma - Pe: 09:00 - 20:00
La: 10:00 - 16:00
Puhelun hinta: normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.
Yritysmyyntipalvelu:
Sähköposti: yritysmyynti@gigantti.fi
Puhelinnumero : 020 500 5500
Ma - Pe: 09:00 - 17:00
Puhelun hinta: normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.
13.2. Yritystietomme ovat:
Nimi: Gigantti Oy Ab
Y-tunnus: 1523846-8
Liiketoimintaosoite: Sanomatalo 3, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki
Päivitetty
28.10.2024
Aikaisemmat ostoehdot
Gigantti Oy Ab- Liiketoiminnan ostoehdot (yritysmyynti) 28.10.2024 saakka