Gigantin asiakaspalvelun yhteystiedot
Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot. Autamme sinua chatissa, Livemyyjän avulla ja puhelimitse.
Suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme chatin kautta, koska Chatbottimme osaa auttaa useimmissa kysymyksissä ja on avoinna kellonympäri joka päivä. Mikäli Chatbot ei osaa auttaa voi hän tarvittaessa siirtää sinut asiakaspalvelijalle aukioloaikoinamme. Lisäksi chatti on maksuton ja chatbotille ei tarvitse jonottaa.
Voit myös tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin klikkaamalla alla olevaa linkkiä.
Yleisimmät yhteydenotot asiakaspalveluumme:
Voit olla yhteydessä, joko asiakaspalveluumme tai suoraan laitevalmistajan tukeen, joka mahdollisesti ratkaisee ongelman puhelimitse tai lähettää huollon kotiisi. Suuret kodinkoneet tai elektroniikkatuotteet pyritään huoltamaan asiakkaan kotona, riippuen valmistajan huoltoliikeverkostosta alueilla. Mikäli tuotetta ei voida huoltaa asiakkaan kotona, noudetaan se huoltoliikkeelle huollettavaksi. Pienemmät tuotteet voidaan tuoda myymälöihimme tai suoraan valmistajan valtuutettuun huoltoliikkeeseen. Valmistajien tukinumerot löydät täältä.
Mikäli tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksessa, voit seurata näitä toimintaohjeita.
Autamme sinua kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa Gigantin myymälöissä ja asiakaspalvelussa.
Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää. Jos olet tilannut tuotteen jota ei ole varastossa ostohetkellä, toimitamme sen heti kun olemme vastaanottaneet toimituksen keskusvarastollemme.
Suuremmille tuotteille (mm. isot kodinkoneet, suuret televisiot jne.) valitset itse toimituspäivän ja -ajan tilauksen yhteydessä. Nopeimmillaan toimitus voi onnistua jopa samana päivänä, riippuen tuotteesta, sijainnista ja toimitustavasta.
Voit rekisteröityä ja kirjautua sisään verkkosivuillemme ja näet toimitusten seurannan avulla missä toimituksen vaiheessa tilauksesi etenee.
Yritysasiakkaana näet toimitusten seurannan kätevästi kirjautuneena Omilta sivuilta. Luo yritystili tästä.
Voit useimmissa tapauksissa muokata tilaustasi helposti verkkosivuillamme. Kirjaudu omille sivuille ja avaa tilauksesi Tilaukset-välilehdellä, niin näet, voiko sitä vielä muokata. Voit myös tarvittaessa olla meihin yhteydessä. Huomaathan, että peruutus on tehtävä vähintään kaksi päivää ennen toimitusta.
Emme valitettavasti voi palauttaa toimitusmaksua liian myöhään tehdyistä peruutuksista. Postipakettien peruutus täytyy tehdä ennen kuin paketti on lähtenyt meiltä.
Kun haluat peruuttaa Gigantti Marketplace -partnerin kautta ostetun tuotteen, sinun on oltava yhteydessä suoraan Partneriin omien sivujen kautta: Gigantti (giantti.fi)
Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaamaasi tuotetta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus, kun Partnerimme on vastannut viestiisi. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.
Chattaa kanssamme!
Chatbottimme auttaa sinua kellon ympäri ja voi tarvittaessa siirtää sinut asiakaspalvelijalle aukioloaikoinamme. Nyt voit myös tehdä ostokset Livemyyjämme ja videopuhelun avustuksella.
Löydät molemmat, asiakaspalvelumme chatin ja Livemyyjän painamalla ruudun alakulmassa olevaa pyöreää myyjän kuvaa.
Yksityisasiakkaat
Soita meille
020 321 321
(0€/min + mpm / pvm)
Asiakaspalvelu:
Maanantai - perjantai 9-20
Lauantai 10-16
Epoq Keittiöt -yhteystiedot
Puh: 020 321 321
(0€/min + mpm / pvm)
Sähköposti: epoq.service@gigantti.fi
Asiakaspalvelu:
Maanantai - perjantai 9-18
Epoq -reklamaatiot
Etätuki
Onko sinulla huolenpitosopimus ja tarvitset apua laitteesi kanssa? Etätuen avulla löytyy usein apu ongelmiin helposti ja nopeasti.
Yritysasiakkaat
Soita meille:
020 500 5500
(0€/min + mpm / pvm)
Maanantai-perjantai 9-17
Lauantai-sunnuntai: suljettu
Yritysasiakkaat
Lähetä sähköpostia
Kun olet tekemässä tilausta, voit olla yhteydessä yritysmyyntiimme sähköpostitse:
yritysmyynti@gigantti.fi
Koskeeko kysymyksesi suuria hankintoja tai yhteistyösopimuksia Gigantin kanssa?
Yritysasiakkaat
Palvelemme yrityksiä laajan myymäläverkoston avulla ympäri Suomea.
Katso täältä yrityksille suunnattujen Pro Center -osastojen yhteystiedot.